راموس:” تلاش می کنم تا نیرومندتر برگردم”

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

راموس:” تلاش می کنم تا نیرومندتر برگردم”

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

راموس:” تلاش می کنم تا نیرومندتر برگردم”

راموس:” تلاش می کنم تا نیرومندتر برگردم”

10013223_847045785416131_1591750698_n
 

 سرجیو راموس که بازی مقابل گرانادا را از دست می دهد به شرایط خودش واکنش نشان داد.

وی در توئیترش نوشت:” هر چه بشود ، لبخند خواهم زد. سخت تلاش می کنم تا نیرومندتر برگردم.”



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 26 شهريور 1394 | 9:54 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.